onsdag 1 maj 2013

Hej igen!

Efter ett års vila känner jag mig sugen på att blogga lite igen. Vi får väl se om det är ett tillfälligt infall eller ett mer bestående. Till att börja med saknade jag varken blogg- eller inredningsvärlden alls i ärlighetens namn. Efter ca 2 års byggande, planerande och inredande blev jag mätt på det. Jag ville koncentrera mig på helt andra saker. Jag insåg tex att fotoalbumen under 2010-2011 innehåller fler foton på hus än på mina barn... Ett litet wake-up call :) Men sedan, när den akuta bygg-tröttheten lagt sig, så är det ju väldigt roligt att börja boa igen! Göra det mysigt och fint ligger nog i vår natur. Så jag har varit inne på era bloggar nu under några månader och "tjuvläst" och inspirerats. Och oj vad inspirerad man blir!

Kan hända att det blir lite häst och hundbilder här också, eftersom de också är en stor del av mitt liv. Det är visserligen mina barn och min man också, men de får själva bestämma över sin webbexponering :)


Vårkramar från
Jennie

2 kommentarer:

  1. Men åh så roligt att se att du har uppdaterat bloggen Jennie!! Hoppas allt är fint med dig =) Kram!

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka, går själv i samma tankar om bloggandet får se hur det kommer att gå;)
    Kramen
    Ulrika

    SvaraRadera

Deltagare