söndag 28 mars 2010

Härliga blogg-värld!

New Port från Karlsonhus. Som var det hus jag först fastnade för från Karlsonhus.

Nu har jag bloggat i ca 1 1/2 månad bara. Sedan 13 februari. Jag började för att sortera min egen inspiration inför vårt husbygge. Och så mycket inspiration det finns att få, i alla fina bloggar här på nätet! Massor! En månad senare, 14 mars,  la Viveka på Humlebacken ut min min adress på sin blogg. Och sedan även Vivi på Soltorp. Sedan dess har jag, på bara 2 veckor, haft över 1000 besök! Småpotatis för många av er, men för mig är det väldigt roligt. Och så mycket trevliga kommentarer och härliga människor och bloggar jag har kommit i kontakt med tack vare bloggen. På bara två veckor! Jag måste bara få säga hur otroligt positivt överaskad jag är över den varma, generösa och trevliga stämning som jag tycker råder i inredningsblogg-världen. Ibland när man läser kommentarer till dagstidningarnas artiklar blir man nedslagen av all illvilja, avundsjuka och elakhet som finns. Men så kommer man in i inredningsblogg-världen, och då ser man att det också finns en massa värme och välvilja här i världen! Jag får råd och tips, uppmuntran och vägledning, i både husbygge och bloggande. Underbart! Så stort tack till alla ni läsare och bloggare därute!

4 kommentarer:

  1. Tack själv - det ska bli så roligt att se ert hus växa fram! Jag minns ju så väl när Vivekas Humlebacken kom och kranbilen lyfte väggelementen högt över trädtopparna...
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  2. Vi ser nog alla fram emot att ert hus kommer... det ska bli sååå kul!!

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är det härligt med den här världen, full av goa kommentarer och snälla människor! Jag har själv inte bloggat länge men är också positivt överraskad över att så många vill titta förbi.

    Ska bli kul att följa ert bygge!

    Kramar från
    Sally och jag

    SvaraRadera
  4. Ja, det er mange søte mennesker her inne på interiørbloggene. Det er gjennomgående at vi prøver å dele erfaringer og hjelpe hverandre.
    Det blir spennende å følge deg videre!

    Ønsker deg og dine en deilig påske!

    Klem
    Anette Willemine

    SvaraRadera

Deltagare