lördag 15 januari 2011

KarlsonHustävling på Humlebacken

Du missar väl inte Humlebackens tävling? 

Där ska man man välja sitt eget drömhus från KarlsonHus tävlingssida.

Det är det svåraste. Att välja. Det finns så många fantastiskt vackra hus. Fast jag har ju faktiskt redan gjort ett val. Även om Skogslunden är ett hus som anpassats efter vår tomts och vår familjs förutsättningar.

Här är det hus jag föll för:


Motiveringen:

Vi letade efter ett New Englandhus som kunde smälta in i den svenska kulturbygden. I Newport hittade vi det. Amerikansk östkust möter svensk tradition i ett mycket lyckat äktenskap. Huset har New Englandstilens fräschör i perfekt balans med svensk byggtraditions gedigna detaljer. Det är tidlöst. Newport är inte bara ett hus. Det är ett hem.

Vilket hus skulle du bygga? Var med i tävlingen du med. Alla regler finns här. De här fina priserna kan du vinna:


Jennie

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du vill vara med och tävla!! Priserna skulle ju verkligen passa i ert nya hus:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Nu kan du kika in hos mig och se vad jag haft för mig tidigare idag! :D

    Ha en trevlig dag! Kramar Maria

    SvaraRadera

Deltagare