torsdag 15 juli 2010

Godbitar

Den "lilla IKEA-katalogen" damp ner i brevlådan häromdagen och den innehöll som vanligt några godbitar. De här fastnade jag särskilt för:

Edland toalettbord är ju ett ljuvligt litet skrivbord eller sminkbord. Har lovat dottern just ett sminkbord till hennes nya rum, så då kan vi ju hoppas att detta faller damen i smaken.

Den här sänegn, MINNEN utdragssäng, är ju inte tråkig den heller. Fin i svart också.

Och slutligen den här korgstolen, Byholma, som jag vill sitta i på min porsch med ett glas vin och titta ut över hästhagarna:)
Njut av sommaren!
/Jennie

5 kommentarer:

  1. Det där med att sitta i din porsch med ett glas vin och titta ut över hästhagarna tilltalar mig alldeles särskilt!
    Lycka till, kram, Monica!

    SvaraRadera
  2. Jättefina saker :). En vit minnen-säng skulle jag vilja ha åt dottern, men min man är helt allergisk mot järnsängar (tror det är nåt trauma från när han gjorde lumpen ;)), så nu söker jag en gammaldags träsäng i stället. Du kommer säkert att ha det hur mysigt som helst när du sitter i din Byholma stol på porschen vid nya huset och dricker vin :)! Kram/Annie

    SvaraRadera
  3. Åh så fina fynd! Kommer bli klockrent med det fina toalettbordet! Min yngsta dotter har en gammal svart järnsäng och den gör sig jättebra i hennes rum, klassiskt och med en enkelhet på något sätt. Korgstolarna skulle jag vilja åka och köpa med en gång - så himla fina och tänk med kuddar och någon filt att mysa in sig i, mmmmm....

    Ha en bra fredag!

    Kramiz aka

    SvaraRadera
  4. Hej igen! Fick en fråga av dig ang. smultronställen. Fiket heter Thunströms köpmansgård och ligger i Falun. Helt klart värt ett besök!!

    Kramiz och ha en bra dag!

    aka

    SvaraRadera
  5. Hej
    Allt du valt är fina saker även om jag har svårt för svarta möbler. Korgstolen var fin, en sån vill jag ha!!
    Sen gillar jag badrumsmöbeln du visade härom dagen och så tycker jag en del av Hemnes-seriens saker är fina. Nya köksluckorna är fina också, minns ej namnet men de var med i katalogen.

    SvaraRadera

Deltagare