lördag 16 april 2011

Påsklovet påbörjat!


Tänk att påsken äntligen snart är här efter en lång och bister vinter. Idag börjar den eftersom påsklovet för barnen börjar idag. Så vi har påskpyntat lite grand här hemma. Men det är för mörkt nu för att fota det, så vi tar lite härliga bilder på dröm-hönshuset. Jag tror jag har visat det förut, men det tål att ses igen. Tänk vad mysigt att ha några riktiga små kycklingar och hönor som pickade runt här.




Hönsuset heter Orpington och bilderna är från Marthas Havehöns.

Påskkram från

Jennie

5 kommentarer:

  1. Verkligen jättefint!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  2. Så koselig hønsehus :) Deilig med noen høner som tusler rundt og alltid ferske egg til frokost.
    God påske!
    Klem Anne-Gry

    SvaraRadera
  3. Hej hopp!! Vilket heeelt bedårande hönshus!!! Det är ju verkligen ett smycke att ha ett sådant i trädgården!! Tusen tack också för dina synpunkter på tapetval hos mig! Måste bestämma mig till i morgon... svårt...

    Nu börjar en ny träningsvecka för dig och mig, eller hur??? Spännande att se vad du tycker och hur det kommer att gå för dig. Jag är envis som synden så jag trillar hellre död ner innan jag ger mig, haha.

    Stoooooooooooooooor kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Jag är här för första gången!
    Måste då bara säga att erat hus är otroligt fint!!

    SvaraRadera
  5. Ja det ser verkligen trevligt ut!
    Mysigt det skulle vara med höns. :)
    Funkar nog inte alltför bra i radhus.. ;D
    Ha det bra, Mari

    SvaraRadera

Deltagare