söndag 10 april 2011

Söndag - sol och söndagsångest

Här har det inte hänt mycket på bloggen. Dels är det så mycket härligare att vara ute och dels börjar ju bygget bli klart, och det här är ju ändå en bygg-blogg. Funderar lite på det där. När är det dags att sluta bygg-blogga? Eller ska det gå över i något annat? Är inte helt på det klara med det än. När bygget är klart ska jag i alla fall göra en summering.

Igår var vi med några av de där vännerna som gör en så där varm i hjärtat. Goa, varma, roliga. Värdarna är världsmästare på att få en att känna sig välkommen.


Sarahs ljuvliga vårdukning. Bara en sådan sak. Visst är det härligt att vara hemma hos folk som får gästerna att känna att de älskar att ha kalas?!


Även på kakelplattorna är det party!



Man ska ge bort saker man själv tycker om. Vi hade med oss den här gräddkannan med vårplantering i, som jag är störtkär i. Hoppas Sarah är det med!:)

Kram och ha en bra vecka!

Jennie

5 kommentarer:

  1. Jag förstår dig precis. Många ggr har jag funderat på att lägga ner bloggen, för det var ju en byggblogg.. och jag skriver inte så ofta längre.. men det är ändå kul! Så jag hänger kvar trots att jag bott 3 år i huset nu till sommaren.. Inläggen blir allt glesare, men det beror ju på att vi gör allt mindre med huset. Det blir ju liksom klart..
    Jag tycker att du ska fortsätta blogga, det skulle bli tomt annars.

    SvaraRadera
  2. Så klart att du ska fortsätta att blogga; ett hus och framför allt, en trädgård, blir ju aldrig färdig! Så vi väntar oss mycket än...
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  3. Hej, ja det är också spännande, att följa med och se hur det blir ute i trädgården och vi som bloggar kanske kan med lite tips! kram från Vivi soltorp

    SvaraRadera
  4. Hej
    Klart du ska fortsätta. Visa saker du handlar och hur det går med trädgård och sånt, så inte får du ge upp än inte:).
    Ha det gott/A

    SvaraRadera
  5. Visst är det kul att komma hem till folk där man verkligen känner sig välkommen.
    Jag skulle i alla fall blivit störtglad om jag fick en sån present. :)

    Mari

    SvaraRadera

Deltagare