tisdag 10 augusti 2010

Sommarfynd

Idag har det varit en härlig sommardag. Men ändå känner man i luften att sommaren spelar på sin sista vers. Luften är lite kallare, ljuset är annorlunda, ja det är helt enkelt en annan stämning ute. Vackert men lite vemodigt. Jag börjar tro att alla bad ska bli årets sista. Men förhoppningsvis har vi många härliga sommarstunder kvar. Och sedan när hösten smyger på, så får vi ju krypa in och börja göra det höstfint hemma. Ovan ett zinkhus som jag förälskade mig i. Och nedan en skål från Nordal och ett olja & vinäger kit från THG.
Kram

Jennie

1 kommentar:

  1. Ja, visst känns det att det är höst i luften. Jag behåller gärna solen och lite värme, men här har det varit så fuktigt och klibbigt den senaste månaden, så jag ser fram emot lite klara höstdagar med luft som går att andas!

    Jättefina saker du visar. Ett zinkhus skulle jag också gärna vilja ha. Olja och vinäger kitet ska jag hålla utkik efter, ett sådant tror jag skulle passa perfekt i vårt kommande kök :).

    Kramis!

    SvaraRadera

Deltagare